maandag 19 september 2016

Riviera Maison Stijl


Morgen is het alweer de derde dinsdag in september!
Niet dat ik echt veel heb met Prinsjesdag en de troonrede,
behalve natuurlijk hoedjes kijken,
heb ik daar in tegen wel wat met Den Haag.
Voor mij heeft deze stad iets speciaals
en als ik in de gelegenheid ben
ga ik zeker langs zoals ook afgelopen zomer.


Dus nu we het er toch over hebben
wil ik deze gezellige ingerichte woonwinkel van Riviera Maison
 graag met jullie delen.
Als ik ergens ben wat mij inspiratie geeft maak ik altijd overal foto's van.
Dit geeft weer energie om zelf thuis aan de slag te gaan.

Leuke werkplek toch voor het schrijven van een blog :-)
















Ja je moet wel een groot huis hebben voor deze hoekbank
maar het ziet er wel gezellig uit!

Om na een strandwandeling zo neer te ploffen op deze bank.





Even bijkletsen aan de keukentafel.




Een landelijke droomkeuken.
Je zal er zo zin in krijgen om een appeltaart te gaan bakken.





Ja dat hebben we allemaal nodig!
Al is het een frisse duik in de zee
of natuurlijk een fantastische strandwandeling.









 Knusse woonkamer hier kom je helemaal tot rust.









Gezellig met zijn allen om de ronde eettafel dat heeft toch ook wel wat.




Mooie lichte kleuren en wit heel veel wit!











Ik sluit mij volledig bij aan bij bovenstaande tekst!
Dank je Riviera Maison voor deze super ingerichte woonwinkel!
Echt een aanrader als je in de buurt van Den Haag bent.
Want het inrichten van je huis is zeker het leukste om te doen
en helemaal mijn ding.

Dus wat denk je?
Met zoveel input krijg ik helemaal de woonkriebels!
Jij ook?
Stil zitten komt in mijn woordenboek niet voor dus ben alweer aan de slag
met mijn volgende project.
Mijn zinnen had ik al heel lang gezet op een soort van oude vitrinekast
en eindelijk heb ik hem op de kop getikt.
Ben er helemaal weg van!
Hij is iets okergeel van kleur maar dat blijft deze kast niet!


Want bij de inrichting van je huis is het ook leuk om iets ouds te hebben
en op te knappen maar morgen ga ik tussen het klussen door
ook even hoedjes kijken ;-)


Xx
 Jolanda








Geen opmerkingen: