zaterdag 3 februari 2018

Krijtverf


Weet niet of je het herkent maar ik hou enorm
van veranderen in huis.
Heb nu mijn zinnen gezet op een andere kleur op de muur.
Kleurstalen in huis gehaald want ja welke kleur?
Het moet allemaal lichter
want nu is het gewoon te donker in onze woonkamer.



Boel aan de kant want mijn donkergroene muur moet wijken!
Werkelijk deze donkergroene kleur heb ik een halfjaar
op de muur gehad maar is gewoon niet mijn kleur!

Gekozen voor een wat frissere look.
Ik hou van snel resultaat dus ik ga voor krijtverf
Kleur Urban Taupe van Ashford & Sons van de Kwantum.

Zoveel verschillende kleuren dus het was nog moeilijk kiezen.


De krijtverf breng ik aan met een kwast
voor een mooi streperig effect.
het moet niet te egaal zijn allemaal.
Het valt mij op dat het best goed dekt met 1 laag
over die donkere muur.


Na 1 laag  te hebben opgezet ben ik er nog
met een verdunde laag overheen gegaan!


Heel tevreden over het eindresultaat
Lekker licht in huis richting het voorjaar!
Wat een mooie kleur dat Urban Taupe



Ga je ook aan de slag met een wand in huis
of een leuk meubelstuk opknappen
Heel veel succes!

X
Jolanda


Geen opmerkingen: